[two_third last=”yes” spacing=”yes” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” hover_type=”none” link=”” border_position=”all” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”” padding=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”” animation_direction=”” animation_speed=”0.1″ animation_offset=”” class=”” id=””]
Jyotish kao savjet može biti spasonosan, ali katkada ljudi nisu spremni Äuti jer se obrambeni sustav svijesti brani od svega onoga Å¡to dolazi iz nesvjesnog. Kada bi tako pristupali bolestima, imali bi puno jasniju sliku uzroka bolesti.  Jedan aspekt naÅ¡e prirode jest Eros ili popularno znanstveno nazvan seksualni nagon koji, ako nije dobro asimiliran, izaziva mnoga opasna potisnuća. Savjete u tom pogledu je teÅ¡ko davati kada ljudi ne prihvaćaju ljubav kao osnovu života, a onda i seksualnost postaje samo sredstvo manipulacije.
Primjerice jedna osoba imala je jako dobar aspekt za kreativno pisanje. S druge strane, postojali su aspekti seksualne ljutnje, toÄnije, osoba nije mogla prihvatiti seksualnost kao prokreativni element, kao mogućnost stvaranja novog života te sredstvo za postizanje intimnosti, već je seksualnost zbog tog neprihvaćanja  izražavala kroz pisanje o seksualnom egzibicionizmu . Seksualnosti bez intimnosti jest narcisoidno shvaćanje odnosa gdje je partner objekt. Takav partner postaje prazna ljuÅ¡tura, poÅ¡to želja za seksualnošću biva zadovoljena a onda ostaje praznina koja stvara osjećaj boli od koje se pokuÅ¡ava pobjeći  novim iživljavanjem jer se traži Å¡to jaÄi podražaj kako bi se pokuÅ¡ala ispuniti nastala praznina. Neprihvaćanje seksualnosti u cjelosti, toÄnije, intimnosti  stvara ljutnju, odbija se svrha seksualnosti i tada se ona pretvara u seksualnu egzibiciju. PoÅ¡to je ona pravilo, tumaÄi se kao seksualna sloboda iako ovako narcisoidno shvaćanje seksualnosti dovodi do dublje povrede.
 Na savjetovanju  je osobi  reÄeno da ima jako dobar  aspket za pisanje romana ali mu je spomenuta i ljutnja s kojom se mora ozbiljnije pozabaviti. Ovaj savjet je zavrÅ¡io pisanjem, ali o seksualnim inihbicijama i nakon nekog vremena osoba  je poÄela jako dobro zaraÄ‘ivati. Potražnja za takvim sadržajima govori o raÅ¡irenosti ovog problema u kojem dominira nemogućnost izražavanja seksualnosti kroz intimnost.  Ipak, takva pojava je prihvatljivija od one koja se dogaÄ‘a unutar granica Europe.  Seksualnost se toliko jako potiskuje zbog religijskog krivog tumaÄenja seksualnosti da na temelju te potisnutosti lako zapalite bilo kakav sukob. Kolektivnim potiskivanjem pojavi se neki voÄ‘a koji potiÄe mržnju uz amenovanje religije i imate koliko hoćete svetih ratova. Uzmimo samo osudu pakistanske kršćanke koja je pila vodu iz ÄaÅ¡e muslimanke. Demonstracije u kojima je ubijen i ministar jer je pomilovao djevojÄicu pokazuju samo koliko je potiskivanje seksualnosti opasno jer kako bi normalan Äovjek objasnio takav kerozin gdje tisuće ljudi na ulicama prosvjeduju i traže smaknuće? To nisu sporadiÄni dogaÄ‘aji. U Saudijskoj Arabiji su javna pogubljenja žena zbog navodnih preljuba.
Da se vratim na osobu s poÄetka priÄe. Nakon desetak godina, osoba se obrazovala i profesionalno orjentirala i sada daje psiholoÅ¡ku pomoć. Nakon nekog vremena poÄela je podcjenjivati meditaciju, kao i jyotish, ali kroz znanstvenu prizmu gdje mnogi naÄ‘u pokriće svog neznanja o spomenutim temama. Bez obzira na profesionalnu orijentaciju, osoba je osjećala krivnju Å¡to nije krenula duhovnim pravcem, pa je duhovno postalo razlog ljutnje kao nosilac autoriteta odnosno oca. To je aktivacija starog mita o Kronosu ili Freudovim oceubojicom. Pisanje je strah djeteta pred ocem, te strah da netko ne otkrije da piÅ¡e erotiku jer je sada dobio titulu od druÅ¡tva ili oca,pa nesvjesno usmjerava krivnju prema onom duhovnom u kojem je smeÅ¡tena i seksualnost jer doživljaj duhovnog  je spajanje muÅ¡kog i ženskog principa, a Å¡to je to nego ljubavno seksualno spajanje?
 Moralna superiornost osobi daje društvo ili otac kroz titulu, ali ona otkriva svoju Sjenu. Osjećaj srama i neprihvaćnje sebe kroz ljubav otkriva niži apsekt poimanja sebe kroz moć. Sjena se razortkriva u optužbama gdje sebe uzdižemo kroz društveno opće  prihvaćeno, ali Sjena se ne može potisnuti i ona se javlja u nekotroliranoj ljutnji.
U ovom sluÄaju je nebitan  jyotish, već je bitan sukob s nesvjesnim. Najbolji primjer je kad je Freud pao u nesvjest kada mu je Jung spomenuo Boga. Sjena formira sve ono Å¡to je mraÄno pa tako, ako se zalažete samo za duhovno i podcjenjujete kapitalizam, vaÅ¡a Sjena će vas neprestano lomiti u životu na materijalnim pitanjima. Bit ovog Älanka jest da vas potakne da stvari koje promatrate u životu ne gledate iz racionalizacija u kojima donosite već nauÄene odgovore o stvarnosti. Ono Å¡to je Jung neprestano govorio jest da je svaki Äovjek  individua i ako želite uvid, ne možete se koristiti racionalizacijama poput:  ja sam ateist ili ja sam vjernik jer sve savjete koje dobijete, krivo ćete tumaÄiti.  Ono od Äega kao ljudi patimo jest konstantno jednidomenzionalno tumaÄenje dogaÄ‘aja pogotovo kada je rijeÄ o odnosima kojima se pristupa plitko. Seksualnost nije samo razgovor o seksualnosti već otkrivanje njene emotivne i kreativne dimenzije koja je donijela svijetu umjetnost i spiritualnost.