Najpopularnije zaljubljivanje na ovim prostorima jest zaljubljivanje u arhetip junaka. Prije su to bili junaci u ratovima na ovim prostorima, a danas su to sportaši ili uspješni ljudi. Obično rečenica koja se često izgovara na konzultacijama: “Treba mi jači muškarac, bila sam jača od prošlog partnera.” To je ustvari zaljubljenost u junaka. U tom donosu dolazi do nadmetanja jer junak je sam po sebi nosioc tog nadmetanja i tako se ne vidi da postoji opsesija za formom koja se temelji na borbi, gdje nedostaje  sadržaj, tj. intimnost. Žena je opsjednuta slikom o junaku koji je ujedno i društveno prihvaćen s njime postajemo prepoznati. Junak je ustvari funkcija koja joj najviše podsvjesno fali i koju onda idealizira.  S druge strane, junak je pokušava zadiviti svojim pothvatima misleći da je divljenje njegovom uspjehu jedino što joj treba. Ubrzo jedno i drugo bivaju razotkriveni u svom sadističko-mazohističkom pohodu. Oni najistrajniji ostaju živjeti u tom odnosu radi vanjskog prihvaćanja, dok na individualnoj razini žive svoje privatne tajne živote.

Kod jedne osobe to je bila opčinjenost muškarcem koji je bio poznat u javnosti i ona je zadovoljavala formu koju je njezina obitelj gajila kao najvažniju stvar u životu. Kad su se ugasili reflektori ona je shvatila da je ponovno bila dio njegove slike koju je njen otac obožavao. Ona je bila samo instrument oca jer kada sam prihvaćena od oca onda ja postojim iako sam na drugom mjestu. Junak je arhetipska srednjovjekovna slika ljubavi kojom žena dobiva jednodimenzionalnog muškarca s kojom postaje nezadovoljna jer ona ne uzvraća, ona je samo slika. Ta ljubav postoji samo radi tragedija koja se junaku događa kako bi ostalo sjećanje na idealnu, ali neproživljenu ljubav kako bi sve ostale ljubavi ostale nedostižne. Puno je takvih primjera, ali premalo postoji želje da se razotkrije velo mnogih lažnih odnosa zasnovanih na različitima projekcijama poput ove kojom u astrologiji inače vlada Mars. Iz moje prakse vidio sam puno takvih nadmetanja s junakom, ali te veze je krasila nepredvidivost i neizvjesnost kao glavno gorivo a najmanje je to bila ljubav koja iziskuje učenje o emocijama. Prema Jungu, to je sika Animusa ili prvotna projekcija muškarca koji se manifestira kao snaga koja ženi služi da bi došla do svoje ženstvenosti u kojoj razlikuje stvarnog muškarca od jednodimenzionalne slike muškarca koja je prihvatljivija društvu, ali time žena postaje I sama inferiorna slika bez sadržaja.

Nikola Žuvela

jyotish savjetnik i terapeut